Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 31 maj 2013

Just nu vilar jag för att......

orka åka iväg till Emma som bjudit Pappan,Mig,Ville & Julia på middag......ska bli skönt att få åka iväg och äta,och slippa laga mat för en gångs skull =) dagen hittills har varit okej efter dom förutsättningar man lever med nuförtiden....... Orkar dock inte sitta ute i värmen..... då börjar hjärtat slå dubbelslag...... Trött som en jag vet inte vad....... Men Glad blev jag när posten varit här.... minaTradera vinster finns att hämta på Coop.... Wiiiiiihooooo så det blir att åka förbi där på vägen in till Emma..... Härligt !!! och idag är man med Tidningen Land också...... nu ska jag sticka några varv innan det är dax att fixa sig iordning =)

1 kommentar:

  1. Jaa va kul med reportaget i Land...Hoppas det gick bra på middan♡Kram Gunilla

    SvaraRadera