Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 4 maj 2013

Jag fick lite sticktid......

idag har det planterats lite blommor på farstutrappan men långt ifrån hur jag vill ha det men det har inte kommit ut så mycket i affärerna än.......vill ju ha en härlig blomsterprakt så levande det bara går.....har satt fröer och planterat om tomaterna i en stooooor kruka och sen är det bara hoppas man får lika stor skörd som förra året....och satt ut min fina rosa ros jag fick av Janne & Ingrid.....Vill köpa fröer tror jag ska fixa det imorrn...vill gärna köpa Krasse och blomman för dagen.....men får se om jag orkar ta mig iväg....medans familjen idag va på Tivolit i stan fick jag lite sticktid och passade på att fixa det sista på Ebbas tröja med volanger och den blev sååååå fin,kommer passa henne skitbra....när gänget kom tillbaka från stan hade jag fixat middag....Sara och barnen kom dom också......det bjöds Köttbullar,potatis,brunsås,tsatsikisås och lingonsylt..... efter det så satt pappan på kaffe och tog fram chokladbollar,sen va vi nöjda.....Ville och Tuva gick ut och lekte i Villes koja och dom lekte såååååå himla bra inte ett enda gnabb eller gnäll men dom passar bra ihop dom där två,leker med samma inlevelse och det är så kul att det funkar så bra mellan dom <3 sen for Sara hem och jag kraschade i mitt soffhörn.......nöjd med min dag.....hoppas den blir lika bra imorrn,behöver få känna välbehag för att stå ut med värken jag har just nu......och det gör jag när det är : lugnt hemma,solen skiner måttligt men att det är varmt ute,får sitta och njuta av min stickning och hålla på med mina planteringar i mina odlingslådor....och att få snosa på mina ungar <3 nä ni nu är det dax för WF och sen haffa JB ! NATTI NATTI ALLA GLADA =)






3 kommentarer:

  1. gud sååå jättesöööt
    vad finns det mönstret i för storlekar???

    SvaraRadera
  2. Den finns från 3 månader upp till 18 månader......men jag har gjort den till en 5-åring =)

    SvaraRadera
  3. Såå fin tröja:) DU är otrolig som grejar o fixar o donar. .trots din värk!..fiina bilder du visar. Kram på dej /Gunilla

    SvaraRadera