Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 5 maj 2013

Jag vill inte....... kommer inte orka med om det blir dåliga besked

Är rädd för morgondagens läkarbesök....Kommer upp flashbacks ftån den gången Läkare Peter ringde in mig efter jag kommit hem från den jobbiga operationen och han berättade vad dom hittat i bröstkorgen på mig.......det va nog det jobbigaste jag någonsin fått utstå.....men det va ju bara början på all skit som sen blev mer och mer......så inför morgondagen känner jag rädsla....... Men idag har det varit en okej dag förutom värken i bröstet och armen........ Har satt fröer av blomman för dagen,Buskkrasse,tagetes,zuccini,mera tomat,avocado,ballongblomma och persika och en av inneblommorna som jag glömt namnet på,men den är så rolig och skjuter iväg sin små svarta frön och det va fullt av dom på golvet imorse så då satte jag ner dom också =) sen har det börja bli färdigt i uterummet och jag har fått en ny sommarladdningshörna.....Min stickfåtölj <3 ville han for iväg till Linne & Tobias i Sävja och va kvar där till eftermiddan.....Pappan va in och shoppade mer plantor till Farstutrappan....Till middag i dag blev det ugnsstekt fläskkarre med potatis och äppelmos och gräddskysås....mums =) sen vad det dusch och rengöring för alla innan jobb och skolvecka , pappan for i väg på träningsmatch mot Knivsta veteran......Sen kom alla semesterfirare hem välbehållna från Turkiet så nu kan man koppla av igen.... Fick ett jättesött armband av Mia med en delfin på ....Sticka har jag hunnit gjort också även om jag nu med cellgiftsbehandlingen är så trött så jag kan sova stående....drygt..... håller ju på och sticka en kofta i vitt till lilla Ebba.... ja nu är det dax att slå igen korpgluggarna men först lite WF......






2 kommentarer:

  1. Varmaste kramen <3 från Bengtsfors o Anita.

    SvaraRadera