Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 3 maj 2013

Nu börjar jag känna av cellgifterna.....

Trött Trött Trött är inne på dag fem nu med cellgifterna och då kommer den där konstiga tröttheten smygande igen...och så har jag 9 dagar kvar av behandlingen.... jobbigt...Ville blev hemma idag också ...han har haft feber hela dan.......Lunnea och Ebba for iväg in till stan för att tillbringa helgen hos Tobias... Emma kom hem efter sitt jobb och sällskapade mig hon med virkningen och jag med stickningen...så det va en ganska lugn dag här hemma....till middag i dag blev det pyttipanna med stekta ägg och rödbetor.....idag fixade pappan med sig lite blommor hem så vi kan börja lite smått att pynta på farstutrappan ....lite plock och fix så tog vi kväller och fixade lite chips och dip till Ishockyn...men vilken skitmatch så jag gick i säng och sitter och skriver här i stället !! Blev klar med Ebbas tröja med volanger på kvälkskvisten och började genast på en ny liten vit finkofta till henne, finns ju såå mycket sött till små bebistjejer att sticka.... åhhh nu hörde jag att Schweiz vann med 3 - 1 över Sverige .....Tråkigt =(  i morgon är det storhandlar dag för pappan och sen skulle dom in på Tivolit i stan...så då blir det Sticktime for me =)nu dax att haffa JB så man får sova en stund ...Just ja har glömt visa den söta virkade toppen och virkade handledsvärmarna jag fick av Malin på 30:e april,såååååå himla fina <3



1 kommentar:

  1. Synd att du bli så trött av behandlingen. Fast jag förstår att de måste vara så eftersom den ska "döda" monstren i dej.... Vi har äntligen fått tillbaka vår älskade rektor som slagits som du. Hoppas de går bra denna gången, de är tredje gången gillt. Hoppas du har en skön helg och att du får den vila du behöver! KRAM

    SvaraRadera