Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 13 mars 2012

Alla samtal gjorda.....

då har jag pratat med öron,näs & hals....och dom tyckte nog att jag snabbt skulle kolla upp det jag känner av i hals och yrsel...hon trodde att det i halsen berodde på intubationen under operationen som tog nästan sju timmar att ngt blivit skadat så dom ville kolla med kamera ner i halsen....så jag ringde mottagningen för att få dom snabbt skicka iväg en remiss....och sköterskan skulle säga till läkaren att ringa tillbaka...det va vid 15.00 och än har dom inte ringt tillbaka.....åhh blir så arg när dom inte ringer tillbaka...är ju så viktigt att få komma till öron.......orkar snart inte med detta längre....det börjar bli så Jäkla jobbigt.....och så kommer Philip stackarn hem och är dålig i hög feber och halsont....och jag ska börja min cytostatikabehandling på Torsdag.....känns inte ngt kul nu inte.....Ville dålig,pappan förkyld,Tim skitförkyld och så Philip jätte dålig...... Det hade iallafall gått bra för den blivande mamman på mödravårdscentrslen....hon kom hem med en hel lunta informationsmaterial och Vänta barn boken...såååååå Mysigt så.....

1 kommentar: