Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 20 mars 2012

Inte kul.......

att känna så här........tur man ska på röntgen på Torsdag.....Det har varit två tunga dagar nu och natten till idag vaknade jag upp igen med andan ihalsen och så är det bara att gå upp och vanka ett tag tills hjärtat lugnat sig så man kan spela lite WF tills ögonen slår igen....så himla drygt........Tyckte så synd om Ville idag...han sa att -jag blir ju ledsen när du är ledsen Mamma !!!!  Så hoppas att jag känner mig bättre imorrn...Har stickat lite ikväll har ju inte haft ro i kroppen att göra det på några dagar har ju bara blivit ngt varv sen har jag inte kunnat koncentrera mig...... I morrn ska jag ringa upp till mottagningen och höra hur mina prover va också och se om jag får sätta ingång med min cytostatikabehandling....näpp nu ska det dpelas lite Word Feud tills ögonen slår igen.....

3 kommentarer:

  1. Go morron.Kikar in för att höra hur du mår i dag.Hoppas att det är något så när .....Hälsar i em Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Barn är (för) bra på att känna in hur vuxna mår, så Ville kan du nog inte "lura". Tror att ärlighet är det bästa även i detta svåra fall, då tror inte barnen att det är värre än realiteten. Bra att du kan använda WF som terapi! God tur med alla behandlingar! <3

    SvaraRadera
  3. Fy vad du har det drygt o jobbigt vännen:(förstår att du lider när du ser att Ville blir ledsen, det sista man vill är ju att göra så att sina barn blir ledsna, även om du nu inte gör det men som sagt han ser ju när du är ledsen. Kram till dej o hela din fina familj<3

    SvaraRadera