Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 13 mars 2012

Lilla vita nerlagt i lådan.......


Då va Lilla "Bebbens" första lilla set helt klart....så nu är det lagt i låda i väntan på att den Lille ska komma......Ville sitter inne hos mig och spelar Nintendo...jag mår inget vidare idag....matt och trött...och ont i huvudet....iofs så somnade jag inte förrän klockan va runt halv två inatt...och uppe som vanligt......men det är så knepigt i halsen och så blir man skraj och jagar upp sig när man ska sova....för när jag väl somnat och får sova så sover jag ju .....men det va telefontid först på eftermiddan upp till kirurgen......så först blir det kolla på Hem till Gården....

1 kommentar:

  1. Bra att du har gjort klart och laddat lådan, inte fel att ha på lager! <3

    SvaraRadera