Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 26 mars 2012

Varför.......

Varför,varför maler i huvudet hela tiden....varför måste jag drabbas av en hjärntumör också......fick papper hem från Akademiska och en av läkarna på Onkolog/enokrinologin om att remiss va sänd till en neurokirurgkonsult i Uppsala....Dagen tills nu har varit piss och så himla jobbig,...som tur är har pappan varit hemma och tröstat hela dan....imorrn kommer Mia och är hos mig....så mycket tårar som kommit idag har det aldrig gjort....Dessutom stod det i brevet att dom anat tumören när jag gjorde magnetröntgen den 2:a mars(som jag inte kunde fullfölja pga panik) och ändå så skickar man mig inte till ngn ny röntgen...utan det va en annan läkare som tyckte att jag skulle göra en datortomografiröntgen eftersom jag mådde så som jag gör i huvudet och hon även skickade mig till öron,näs och hals.....Tack Gordana för att du tog min oro på allvar,finns dom som trott att det varit ngt psykiskt pga allt jag går igenom.....Tji fick ni  !!! Usch ja ...roligare hade man ju kunna ha det....Sara hade lagt ut en bild på Morbror Ville med en del av sina syskonbarn....

3 kommentarer:

  1. Förstår att det mal hela hela tiden, inte alls konstigt;(Jag tycker du är såååå stark, sänder dej varma styrkekramar(så mycket styrka som jag bara kan). Ha en fin kväll med familjen gumman<3

    SvaraRadera
  2. Det är konstigt med läkare...varför tar dom inte patienterna på allvar.Man kan tappa tron för mindre.Uch säger jag bara.
    Styrkekram till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Ulrika Niobarnsmamma o farmor26 mars 2012 kl. 22:51

    Kraaaam! <3

    SvaraRadera