Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 25 mars 2012

Word Feud

När jag har det jobbigt att inte kunna sova eller behöver ngt annat att tänka på så söker jag spelkompisar på Word Feud.....Men va är det för folk som är där......man får dom mest konstigaste frågor...som...om man är K-t,singel,gift,sugen på än det ena än det andra....men va sjutton .....Och svarar man inte utan forsätter spela så resignar dom......MEN VA GÖR MAN PÅ EN SPELSAJT SOM WORD FEUD????? RAGGAR???? IDIOTER !!!!!!! Jag trodde man va ute för att spela ett seriöst spel inte va äcklig .......Finns det inga sidor för såna typer där dom kan ragga loss bäst dom vill ÅHHH BLIR SÅ SUR PÅ SÅNT DÄR !!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha ha åh herregud, då kanske man inte törs börja spela sen när jag får L:s telefon...woow uppraggad på Word Feud...oj oj ;)))

    SvaraRadera
  2. så hade jag oxå när jag hade min bild på profilen... så tips: ta bort bilden

    SvaraRadera
  3. Du kan spela med mig om du vill. Lovar att inte ragga ;-)
    Saho74
    Mvh Sandra

    SvaraRadera