Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Fått min frukost........

pappan har gett mig macka & kaffe.....så nu sitter jag här och kollar runt lite och skriver en snutt här....och planerar för dagen prio 1 är ju att få tag på öron,näs & hals....Här hemma har även Linnea och pappan blivit jätteförkylda....Philip hade över 39 i temp i natt.....undrar hur det blir med min cytostatikabehandling då ? I natt har jag faktiskt sovit hela natten utan att vakna något under natten,somnade väl iofs inte förrän vid 00.30 Och vaknade vid 06.15 Men när hände det sist att jag inte vaknade ngt under natten...skönt....nu lite fixande sen lite stickande =) Malin skickade en bild på sina virkade rutor hon håller på med och dom blir sååååå läckra =)

1 kommentar:

  1. Skönt att du fick sova i natt.Du behöver ju alla krafter du kan samla på dej.Det är ju eländes elände att förkylningarn avlöser varandra hemma hos er.När man går på cellgifter så blir man ju som ett läskpapper...mottaglig för allt"skit".
    En BAMSE styrkekram till dej ♥♥

    SvaraRadera