Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 mars 2012

Ibland går det undan.....


fick med posten hem en tid till öron,näs & hals den 2 april .....Men jag behöver ju en tid nu....testade att ringa för ändring av tiden....och till min förvåning fick jag en tid klockan 10.00 imorrn ....Härligt... Så nu är det bara röntgentiden kvar....hoppas det går lika fort med den....usch ja snuvan den rinner och hostan börjar göra sig påmind....åhhh jag orkar inte.... har börjat sticka lite på mössan till den vinröda babykoftan.....Faste Titt va in med en uppmuntringsblomma....kan verkligen behövas och några Dubbelnougat också...Mums....är ju Grimm ikväll så det kom ju lägligt......håll tummarna för att denna förkylning blir kortvarig......

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna allt jag kan!!!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Men vad bra! Ja, att du fick tid imorn och inte att du är förkyld... ;-) kram! / Sara

    SvaraRadera