Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 mars 2012

Röntgen och samtal avklarat......

Röntgen gick bra....en av tjejerna va med när jag skulle göra magnetröntgen och kom ihåg mig och min panik jag fick då......så dom va jätterara mot mig där idag....men det tog ju bara 10 minuter......sen iväg till doktorn och samtalet på onkologen.....det gickmbra där med skulle få remiss till sjukgymnast och samtal med kurator....sen fick jag medicin utskriven mot min ångest....shit....vad händer med mig....har sldrig ätit mediciner i hela mitt liv,ja förutom penicillin och huvudvärkstabletter nu får jag äta en hel del för att klara mig.....genom min dag......Har fått en tid imorrn också till optikern....skönt.....så blir det kollat också......Vi for förbi Kapp Ahl på vägen hem och shoppade lite till Lilla Hjärtat också han växer som sjutton just nu......och när jag kom hem stod det en liten överraskning och väntade på mig...en liten kyckling och lite choklad....Från Faster min......näpp nu ska jag sticka lite......tills lilla Hjärtat kommer hem......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar