Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 16 mars 2012

I dag slappar vi...

och beställer hem pizza till middagen......Jag va så trött efter förmiddagens utflykt så jag somnade på soffan en stund mellan 13 - 14......vaknade med andan i halsen och trodde att det var morgon.....men behövde nog den där tuppluren...är så in i vassen förkyld,har feber ont i huvudet och snuvan bara tokrinner....och som grädden på allt så får jag det där vi tjejer får en gång i månaden....så lite mensvärk på allt är ju härligt ..NOT...Skulle beställt garn idag men har inte orkat....får göra det en annan dag....Och så ska jag kolla Gina Tricot på lite roliga kläder åt mig....Fick en röntgentid hemsänd idag så Torsdag nästa vecka ska jag kolla skallen....skönt att allt blir avklarat nu....sen är det bara optikern kvar....Ville han spelar sitt nya spel...och ibland blir han så sur att han inte klarar av banorna och ligger och tjuter...märks att han inte är 100 utan är forfarande rasslig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar