Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 23 mars 2012

JAG VANN GARN! !!!!!!

åhh va GLAD jag blev när jag såg att jag vunnit ett garnpaket från Bellvins garn och jag tror det blir valet av ett med glittertråd i =) Gillade och delade deras sida på Facebook....Så himla Glad.......ska strax pula i mig cytostatiken dag nr 2 och sen se om det blir ngt sova inatt.....kan berätta att det är mycket tankar som maler i huvudet nu ....... blir helt tom..... värsta är ju att inget veta.....och vad som ska göras....jag med min "Sjukhuskärlek" NOT !!!!!!!!!! nu kommer det ju IGEN bli en massa undersökningar,tanden som ska väck,cytostatikabehandlingar mot cancer nr 2 och behandlingen som ska sättas igång mot sköldkörtelcancern som man trodde det va den enda man hade.....Trodde........näpp nu ska giftet i kroppen ......Sleep Well......

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten, härliga färger.
    Hittade hit via annan stickblogg och vill bara säga hej!
    Läser med fasa hur du fått besked om cancer igen! men du verkar ha en helt underbar familj som finns där.

    SvaraRadera
  2. Det nystanet är helt underbart.Den glädjekicken behövde du verkligen ♥♥♥

    SvaraRadera