Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 21 mars 2012

Efter ännu en jobbig natt.....blev det ännu en jobbig dag........

usch ja inatt vaknade jag upp två ggr med panik...först vid 01.00 och sen vid 03.20..... upp och vanka och spela lite Word Feud så somnade jag om .....sen har det varit en dryg dag IGEN...Mia kom när hon lämnar Zacke på dagis och Älskade Syster Yster kom och va med mig hela dagen....har varit såååååå ledsen........Mia va och hämtade Zacke på dagis och kom tillbaka för att hjälpa till med passning av Ville och Matlagning.......Dom ringde från mottagningen och jag berättade hur jag mådde och dom ville att jag direkt efter röntgen imorgon ska gå upp och prata med dom där....Dom hade också fått svar på proverna och dom hade varit bra så jag får nog gå igång med Temodalen imorrn...men först ville dom se och samtala med mig........va så ledsen i telefon så hon hörde nog att allt inte är som det ska just nu........hatar att prata i telefon när man inte mår bra och har så nära till att bli ledsen...näpp nu ska vi äta lite här.....ugnsstekt lax,fiskpinnar,kall dillsås och potatis blir det idag....och jag kommer att få hem mina kläder idag WIIIIIHOOOOO !!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Kära lilla du, hoppas solen skiner på dig idag... och att kläderna sitter som de ska ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Inte roligt att du mår så uselt men det är bra att du får prata med dom ...dom vet säkert vad det beror på att du känner som du gör.Styrkekram ♥♥♥

    SvaraRadera