Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 20 mars 2012

En liten gnutta glädje......


ja denna vecka började inte alltför rolig....började ju redan igår...med att jag känner mig så himla konstig....idag va det likadant.....Julia fick ju vara hemma och trösta en ledsen mamma....Emma kom ut och bytte av Julia i tröstandet.....Nu har Emma åkt in till sitt jobb,och Julia åkte in till stan en sväng....nu är Linnea hemma och hjälper mig....känner mig inte lika förtvivlat ledsen längre....fick ju en lite gnutta glädje med posten...ett så,härligt ROSA garn....stackars Ville när han kom hem från lekis idag så det första han säger när han kom in genom dörrn och såg mig va.....-Är du glad nu Mamma............åhhh stackars Lilla ungen min få gå till lekis med bilden på näthinnan av en superledsen mamma......ja då har jag fyllt på garnlådorna lite till då......och så är det fler bud som ligger....

2 kommentarer:

  1. Vackert vackert.Oj...va många fina bebbgrejer du kan göra.Hoppas att dagen blir någotsånär.....
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. De är inte lätt.... KRAM

    SvaraRadera