Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 mars 2012

Tyvärr........

men ngn god natts sömn blev det tyvärr inte....börjar nog bli förkyld jag också...täppte till i hals och näsa inatt och då blir jag så skraj när jag har det jobbiga i halsen ändå.......Tur det finns fler än jag som är vakna på nätterna så man kan spela Word Feud och få tankarna på annat.....måste ringa upp till mottagningen och höra så man får gå igång med behandling fast man börjar bli förkyld......Kunde det inte bara få va lungt nu med alll annan skit.....tycker jag har så det räcker ändå.....Pappan har iallafall serverat frukost och han har blivit ännu mer förkyld....... Hoppas orka lite idag eftersom gårdagen gick i yrselns tecken......Blir två ungar hemma idag ........ näpp nu dricka upp kaffet ta mina mediciner och försöka starta upp dagen......

3 kommentarer:

  1. nej vilken otur, men kanske inte så mycket annat att vänta, du har ju dåligt immunförsvar när du går på behandling;( förstår att du blir skraj när du har så besvärligt med halsen i övrigt. Usch vad du har det jobbigt vännen. Krya på dej. Kramis<3

    SvaraRadera
  2. Styrkekramar!! Krya på er.

    SvaraRadera
  3. Nu tycker jag att de räcker för er!!!!! KRAM

    SvaraRadera