Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 mars 2012

Soligt ute.....


men blåser som sjutton......Ville har lite feber ......så vi håller oss inne ,hade tänkt gå ut och sitta i solen ett tag men han verkar lite för kraxig....har haft kontakt med läkaren på min mottagning och jag ska ringa på Onsdag igen och tala om hur det är med herpesen....för det jag känner i halsen ska jag kontakta min läkare på kirurgen....och få en tid där....hon jag pratade med trodde att det berodde på intuberingen under operationen...eftersom jag låg nästintill 7 timmar på operationsbordet...men dom hade ju naturligtvis telefontid så dit får jag ringa imorrn.....Ville är för rolig han...han snor min platta och kollar på You Tube hur dom spelar Mario och så lär han sig hur han ska fixa när han spelar på sitt....har stickat lite på det vinröda setet idag......kommer att bli så fint till hösten..... till Lilla "Bebben".........

1 kommentar: