Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 mars 2012

Röntgen och samtal med doktor.........


Ja då va det dax för den andra röntegen av skallen....Magnetröntgen klarade jag ju inte av fick ju panik....så idag ska det göras en datortomografigröntgen.....Sen ska jag på samtal till doktorerna på onkologen eftersom jag mår så himla dåligt mest i själen.....Samma visa va det inatt igen klockan 00.45 så vaknade jag första gången......sen va det dax igen 02.50.....Det är så läskigt ....vaknar med känslan av att inte få ngn luft...svårt att andas....knappt man vågar gå och lägga sig....... Pappan har serverat mig frukosten...så nu ska jag fixa mig tills vi ska iväg....men först ska han skjutsa Lilla Hjärtat till lekis....hoppas jag orkar ta tag i stickningen när jag kommer hem idag...gjorde faktiskt klart det lilla vita setet som är beställt igår kväll ,nu ska det bara sys ihop och sys i knappar....Så nu har jag börjat på en nyponros mössa som min Syster Yster beställt till en liten tjej....men är ju så sugen på att få sticka i det nya garnet som kom hem till mina småtjejer Tuva och Erica...Mormors små flickor......snodde ett par bilder från Saras blogg på trollungarna Tuva och Isak........

3 kommentarer:

  1. Lycka till idag vännen. Hoppas du kan få någon hjälp mot ditt obehagliga som du får uppleva på nätterna. Är det min beställning som snart är klar??? =). Kramelikram<3

    SvaraRadera
  2. God morgon på dej.....fast alla har ju inte goda mornar förståss....Stackars dej..tycker så synd om dej..är hos dej i tanken,ska du veta.Hoppas att det går bra i dag.Jättemysiga barnbarn har du.
    Styrkekram ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Usch vad jag lider med dig.. jag vet precis hur det känns. Mina nätter såg likadana ut i flera månader. Jag vågade inte somna på kvällarna för att jag visste att jag skulle vakna med andnöd och hjärtklappning och ren jäkla panik! Vissa nätter vandrade jag fram och tillbaka hela nätterna utan att sova pga den där hemska känslan! Jag hoppas verkligen att du får hjälp så att du får sova ordentligt! Det är ingen som kan förstå den där känslan om man inte har upplevt den själv.. den är vidrig!

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera