Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 13 mars 2012

Yrsligt.......



i dag är det jobbigt i huvudet igen....yrslig......Lilla Hjärtat är hemma i dag också....han hostar och snörvlar....ska orka ringa kirurgen idag också....sen måste jag klla upp det här med mina naglar som fått sprickor längs med nageln och mitt på den....konstigt.....och nu är det flera av naglarna som visar att det är på G.....Blir som vanligt en lugn dag här hemma.....Lilla "Bebbens" mamma ska på det första Mödravårdscentralsbesöket i dag.....Sen hoppas jag att orka sticka idag.......

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Nagelbesväret kanske är så enkelt som att du behöver smörja dina naglar med en nagelbandsolja, dom kanske har blivit torra=) Prova att be någon av dina döttra gå in på en salong som gör naglar o köpa en sån olja till dej för den är både närande för nageln o samtidigt håller nagelbanden mjuka. Jag själv använder en sån o den är toppenbra. Även om det skulle nu bara en biverkning av cellgifterna så tror jag nog att det är bra att du använder en sån olja eftersom du stickar så mycket så utsätts naglarna för ett mjukt slitage. Hoppas det går över ditt yrsel. Ha en fin dag med sonen. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Fick du veta vad detta va förnågot? Har jag med på ena fingret, har funderat ett tag, otroligt tacksam för svar! Kram/Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej dom kunde tyvärr inte säga vad det var...kan vara kalkbrist.....

      Radera