Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 25 mars 2012

Sol....Blåsigt.....Våffeldagen.......

Hade svårt att somna igår kväll......men sen när jag väl somnat då vaknade jag först klockan 05.36 med ett ryck ....va kolsvart i huset,har ju alltid en liten lampa tänd.....fick lite lätt panik att jag mist synen....men det va Strömavbrott.....shit va skraj jag blev.....har fått frukosten serverad av pappan...... I dag är det ju Våffeldagen så pappan ska fixa våfflor idag =) och blåser som sjutton ute gör det också...har blåst på rätt bra ute..... är lite svag i kroppen idag med...vet inte om det kan vara Temodalen som gör att jag känner så här... Nu ska det göras morgontoalett och sen hoppas jag orka sticka lite.....

1 kommentar:

  1. God Morgon.Skönt att du fått sova lite bättre i natt,även om uppvaknandet var jobbigt.Kroppen har fått vila i allafall.Dom där medicinerna ställer till det i kroppen...mer än man kan tro.Önskar dej en stickvänlig dag.Hoppas att lusten har kommit tillbaka.Styrkekram ♥♥♥

    SvaraRadera