söndag 25 mars 2012

Sol....Blåsigt.....Våffeldagen.......

Hade svårt att somna igår kväll......men sen när jag väl somnat då vaknade jag först klockan 05.36 med ett ryck ....va kolsvart i huset,har ju alltid en liten lampa tänd.....fick lite lätt panik att jag mist synen....men det va Strömavbrott.....shit va skraj jag blev.....har fått frukosten serverad av pappan...... I dag är det ju Våffeldagen så pappan ska fixa våfflor idag =) och blåser som sjutton ute gör det också...har blåst på rätt bra ute..... är lite svag i kroppen idag med...vet inte om det kan vara Temodalen som gör att jag känner så här... Nu ska det göras morgontoalett och sen hoppas jag orka sticka lite.....

1 kommentar:

  1. God Morgon.Skönt att du fått sova lite bättre i natt,även om uppvaknandet var jobbigt.Kroppen har fått vila i allafall.Dom där medicinerna ställer till det i kroppen...mer än man kan tro.Önskar dej en stickvänlig dag.Hoppas att lusten har kommit tillbaka.Styrkekram ♥♥♥

    SvaraRadera