Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Då kör jag......

igång med cytostatikabehandling nr 2 i morgon......har pratat med doktorn på mottagningen och det va viktigt sa hon att jag började med den....hon skulle även skicka en remiss så att jag får göra en datortomografi av skallen.....idag är det så där jobbigt med yrseln igen.....hoppas bara att jag snabbt får en tid....hon hade även sänt en remiss till öron,näs & hals så jag ska ringa dit och höra på eftermiddan om dom har ngn snabb tid...skulle även prata med dom om yrseln....är så jäkla less på den nu....Pappan är hemma idag för vård av barn för jag orkar inte vara hemma själv med Ville idag....Men pappan själv är rejält förkyld.....Philip är febrig och förkyld......Linnea är förkyld........ Nu ska jag kolla på Hem Till Gården......

1 kommentar:

  1. Hallå! Hoppas du slipper att bli förkylder, frågade du om nageln? Kramar/systeryster

    SvaraRadera