Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 16 mars 2012

Besöket avklarat.....


Då har jag varit till öron och där gjordes en ordentlig undersökning och i halsen så hon ingenting med kameran......hon kollade även min yrsel med ngn kamera och det va ingen kristallsjuka eller virus på ngn balansnerv......allt va enligt henne helt super.....så hon tyckte det va bra att jag skulle göra en ny datortomografiröntgen och sen gå till en optiker för att kolla om jag har ngt synfel.......men skönt att veta att det dom sett där va bra.....På vägen hem for vi in på Media Markt och shoppade lite...ett nintendo spel till Lilla Hjärtat och en dvd med Legogubbar...en ROSA radio till mig och nya fräscha tuschpennor.....näpp nu ska jag ta mig lite lunch och sen ska det beställas GARN!!!!!!!!!!!! Och så ska jag vila för nu är jag helt sluuuuuut,så himla trött......snurrig i bollen som bara den....Just ja vaknade klockan 02.00 i natt igen och mådde så pyton...tog febern och då va den 38,9...så tog en ipren och spelade lite Word Feud.....så vid 03.00 kunde jag lägga mig igen....Kunde jag inte fått slippa bli förkyld...blir så less på allt...vill kunna orka mer än vad jag gör nu.... Taca mitt alias är djurstrom2.....

2 kommentarer:

  1. Skönt att de inte hittade något. Nu får vi bara hålla tummarna att du får komma iväg snabbt!!! HA en så bra dag du kan. KRAM

    SvaraRadera
  2. Bra att du fick lugnande besked.Jag lutar nog lite åt att dina symton har med cellgifterna att göra,för dom är inte snälla mot kroppen,och din kropp är som ett "läskpapper"
    Visserligen så fick jag inte samma gifter som du...men biverkningarna hade jag...ojoj...
    Ha en fortsatt trevlig dag med din jättefina radio.Kram ♥♥♥

    SvaraRadera