Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 26 mars 2012

Då va det dax för intag nr 5......


och det sista för denna gång......har ju "bara" fyra  behandlingar kvar ............men nu är den andra snart avklarad.....denna gång har jag märkt av cytostatikan mycket mer än förra gången...trött så förbenat,ingen matlust för fem öre.....och såååååå ledsen men det beror väl på upptäckten av det som finns i skallen =(........Kollade på Maria Wern ikväll och den va riktigt bra.....och kunde t.o.m sticka lite....är så svårt att sticka med det jag känner i huvudet.....men vill ju så gärna göra tröjorna till småtjejerna....garnet är så kul att sticka i....så jag önskar att slippa känna så här......näpp nu spela lite Word Feud och ta lite GIFT  ..........

3 kommentarer:

  1. Kikar in och läser det jag inte ville läsa:(
    Förstår , ja så gott det går, hur jobbigt det måste vara. Jag har ändå gott hopp om att du kommer att klara av allt detta galant, och få njuta av barn, barnbarn och barnbarnsbarn i många år framöver:)
    Stora, stora, superstora kramar till dig!
    <3

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående skrivara till 1000%=)

    SvaraRadera
  3. Cytobehandling påverkar kroppen olika från gång till gång.
    Jag fick min intravenöst och varje gång kände man någon ny biverkning...en del av dom försvann för att ge plats åt en ny.
    Uch...det är jobbig,jobbigt för dej.Jag försökte tänka mej att jag hade ett inbördeskrig i kroppen.Försvaret kämpar på med näbbar och klor.Det är ju det att behandlingen påverkar HELA kroppen-inte bara tumören.Många många styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera