Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 mars 2012

I MORGON............

har jag en tid på Öron,näs & hals klockan 10.00 för min yrsel och klump i halsen......kul att komma superförkyld dit......shit va jobbigt det är just nu......skulle vilja gå i ide och titta fram när allt är bra igen.......Men i morgon kommer jag att göra ngn glad....för om jag står på benen efter sjukhusbesöket så ska Ville få åka och shoppa sitt Super Mario spel till Nintendo Ds  3D........ Det vet han inte om än...så snacka om att det är en som kommer bli glad..... Det är nog ngn mer som kommer bli glad.....Mamman själv ska ge sig själv en härlig beställning garn från Bellvin Garn..tycker jag är liiiiiite värd det....och så ska jag kolla blocket......Vi måste veckohandla imorrn också.....men det får pappan fixa.....och så ska vi ha smörgåstårta på Lördag till middagen..... Blev klar med den lilla vinröda koftan med tillhörande mössa till i kväll till Lilla "Bebben" Så nu har jag börjat med ett beställt vitt litet set med kofta och mössa....näpp nu kolla runt lite och sen spela Word Feud.....

3 kommentarer:

  1. hej, jag surfade in på din profil och blev riktig tagen av ditt liv och öde, 10 barn, så mycket energi, och så svara sjukdomar... hur f*n orkar man undrar jag oxå. heja på dig! pepp!

    SvaraRadera
  2. Kan det vara min beställning kanske???=) Va sugen oå smörgåstårta jag blev, såg faktiskt ett gott recept i senaste Buffé, Den ska jag ta o göra i påsk tror jag=)
    Så glad lilla sonen ska bli över ett nytt spel=))))
    Ha en bra dag o va skönt att besöket till läkaren gick bra iaf. Krya på dej vännen. Kramis

    SvaraRadera