Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 mars 2012

Det blir ingen utdragning denna vecka....

Jag fick inte dra ut tanden när jag har herpesblåsorna kan vara jättefarligt och man kan få blodförgiftning sa sköterskan på mottagningen för onkologisk endokrinologi...så nu är tiden ändrad till i april....det ska ringa upp en läkare också om mina prover  bra så jag kan ta upp det konstiga jag känner i halsen...för nu är det jobbigt..psykiskt också för man blir så skraj när man ska sova,tror ju man kommer att dö av att halsen täpper till...då blir det nog att jag sätter igång med cytostatikabehandlingen på Torsdagen.....snurrig i huvudet idag också...undrar om det beror på operationen att allt blev avskuret i samband med den...Har en liten sjukling som sällskap i soffan idag...han har feber lillplutten hostar och snörvlar.....nu ska det stickas lite........

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vilken himla otur du har, jag hoppas att allt vänder för dej snart. Ha en bra dag trots allt, hoppas din lilla sjukling kryar på sej snabbt. Kramar om<3

    SvaraRadera