Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 22 mars 2012

Då va det dax för behandling nr 2


I kväll börjar jag min 2:a behandling mot cancern nr 2......fick börja med cytostatikan Temodal alla proven som jag tog i måndags visade att allt va okej....det är ju en vecka försent enligt planerna som gjordes upp......men jag va ju så förkyld förra veckan.....Hoppas jag slipper allt sånt nu....känner att jag har inte riktigt orken nu för mera skit......Pappan sövde Lilla Hjärtat och for iväg på fotbollsträning i Almunge med veteranerna.... jag skulle titta på Grimm på sexan och sitter och väntar och när klockan blir 20.00 OCH SÅ VA DET INGEN GRIMM!!!!!!!! Men då tittar jag på antikrundan istället.....snacka om kontraster men jag tycker om antikrundan också....mycke kul grejer som dom visar.... Sitter och stickar lite också på lilla Nyponmössan <3

2 kommentarer:

  1. Lycka till!!!! KRAM
    Är lite under isen just nu.... MEn de är inget som inte går över =)

    SvaraRadera
  2. Så bra att du fick börja med medicineringen. Lycka till!!!
    KRAM

    SvaraRadera