Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 18 mars 2012

Det hade jag inte ens drömt om......

men jag fick sova inatt.......vi satt och kollade på  fyrans film igår ...Jag ,pappan och Philip sen när den va slut så kollade jag runt lite på nätet och spelade lite Word Feud så vid 01.00 så släckte jag nog ......och sen vaknade jag av larmet vid sju och stängde av det och vaknade med ett ryck 08.15......när sov jag till den tiden sist....det kommer jag inte ens ihåg....men va skönt det va att få sova även om huvudet idag är tungt och värker....bara känslan av att slippa få vakna upp och inte kunna andas och att man knappt törs gå och lägga sig.....hoppet finns alltså att man kan få sova i lugn och ro....iallafall ibland....Pappan kom hem som han skulle igår...och med sig hem hade han min favoritparfym Lancomes Tresor........Gulliga han<3 även om han fick en lapp med sig i plånboken =)) Jag har faktiskt damsugit och torkat av golven nu på förmiddan...så nu är jag HEEEEELT SLUUUUT........Så nu blir det en lång vila.....näpp lite kaffe sen in och tvätta av sig.........

4 kommentarer:

  1. Härligt med en hel natts sömn!!!! (Ja halv iaf, förstår inte hur du kan vara uppe till 0100.... en annan däckar innan sena nyheterna) KRAM

    SvaraRadera
  2. Skönt för dej att du fick så många timmars sömn.Det där sista stunden mellan 7 och 8..(som att släcka lampan...klick)...men den stunden gör underverk.Jag har märkt det...på mej själv.
    Önskar dej en bra dag.Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag är för din skull. Avskyvärt att inte kunna sova, det gör att man känner sej ännu sämre. Massor med kramar ...
    Monica

    SvaraRadera
  4. va skönt o höra att du fått sova så bra. Hoppas på många många flera=) Kramis

    SvaraRadera