Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 12 mars 2012

Ny vecka. .... Behandlingsvecka nr 2

Denna vecka ska behandling av cytostatika nr 2 påbörjas,Tors eller Fredag....beror på vad jag får för rekommendationer idag av min mottagning om jag kan dra tanden när jag har överläppen full med herpesblåsor och flera här hemma är jätteförkylda....sovit sådär inatt har det jobbigt med klumpen i halsen....ska ta upp det med läkarna och försöka få komma iväg och kolla det där....innan operationen va jag ju till öron,näs och hals och dom tog en kamera genom näsan och såg ner i halsen....nu när jag va och kollade efteråt hos en privatpraktiserande läkare kollade han bara med speglar på stämbanden...... Har fått min frukost serverad av pappan.....Ville & Julia blir hemma idag.......dom är sjuka......Hoppas jag ska slippa den där förkylningen......näpp nu åter till kaffemuggen =))

1 kommentar: