Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 19 mars 2012

En jobbig dag........

idag är det en sån där skitdag igen.......vaknade efter en någotsånär natt.....fixade lite och åkte iväg för att ta proverna och medans jag sitter i bilen och väntar på pappan som lämnar Ville så börjar jag känna mig konstig...det vanliga med huvudet dvs vinglig och så börjar jag må smått illa.....när vi sitter och väntar på att få komma in och lämna blod blir jag nästintill svimfärdig.....lämnar mina prover och åker hem....och mår dåligt svag,darrig och så det där i skallen...är som ett band som spänns åt i ögonhöjd och runt skallen.....pappan va kvar hemma till tolv men måste in och hämta nåt jobbrelaterat....men han kommer hem när Ville kommer hem.....för idag pallar jag inte att vara själv med Lilla Hjärtat.....

1 kommentar: