Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 15 mars 2012

Så GULLIGA GRANNAR jag har.....


Vilken härlig överraskning jag fick nu för en stund sen....är så man får tårar i ögonen....Så Gulliga....mina Grannar Emmy och Ulla kom och lämnade en såå fin blomma.....och ett så fint kort......Det värmer verkligen i själen när folk kommer och frågar och bryr sig.....Tack Snälla Ni För Den Fina Blomman......blev ju lite överrumplad...sen satt jag och vilade eftersom förkylningen härjar på så jag verkade nog inte ha alla hemma =) Hi hi....... Men jag blev sååå Glad........just nu behöver man inte mycket för att se lite ljus i den gråa situationen man är i just nu......så det gjorde min kväll =)))

2 kommentarer:

  1. Du är helt underbar så du var värd den. KRAM

    SvaraRadera
  2. Råkade hamna på din blogg. Jag är också stickintresserad, men ligger lite lågt pga värk i arm. Vilken fantastisk människa du är. Har kollat runt på bloggen och häpnar över din starka glädje i all bedrövelse. The big C är ingen som man vill ha till kompis. Men vi drabbas allt oftare känns det som. Har genomgått bröstoperation, men som tur var fick de bort allt så jag behövde ingen cytostatika eller strålning. Sen påstod de att jag hade C i lungorna som var svårartad, men efter flera undersökningar och stor vånda under 3 mån. kom de fram till att det var inflamatoriskt. Glädjen blev stor. Lite av all din vånda och stress tror jag att jag kan förstå. Du kan skatta dig lycklig med så många fina barn och du verkar vara en person som verkligen uppskattar din familj. Jag håller tummarna för dig och en liten del av mitt hjärta får du!!
    Mariann Jansson, Sundsvall

    SvaraRadera