Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 24 mars 2012

Kan inte låta bli att tänka.......på allt....

Tankarna bara maler på i skallen om vad som hända skall nu...mår skit.... I dag är det dop för Lille Isak i Funbo Kyrka.......men som det känns nu får jag bli med dom i tankarna....Fan att det skulle vara mer skit i kroppen....KUNDE DET INTE FÅTT RÄCKA MED DET SOM REDAN FINNS ÖVERALLT !!!!!!!!!!!! nu ska det göras morgonbestyr och sen är det beställt tomtegröt till lunch.......

6 kommentarer:

  1. Bamsekramar till er alla! <3
    Hur mycket ska en människa klara??
    Håller alla tummar och tår för dig
    Du finns i mina tankar!!!
    KRAM <3

    SvaraRadera
  2. En "gomorronkram" till dej.Tycker så synd om dej.....varför ska en del drabbas dubbelt upp.Det skulle man bra gärna vilja ha ett svar på.Det finns inga tröstord som räcker,kan bara säga att "du är i mina tankar var dag"om det nu räcker nånstans ♥♥♥ Styrkekram till dej.

    SvaraRadera
  3. Önskar att jag kunde göra något för dig o din fina familj!
    Men du ska veta att jag tänker på er alla!
    Även fast jag inte känner er peronligen så känns de som att jag har lärt känna er via din blogg som jag hittade när jag beundrade dina fina stickade alster.
    Massor av styrke kramar!!!!

    SvaraRadera
  4. En bamsekram från mig. Tänker på dig och hoppas du får en så bra dag du bara kan.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Jo, det hade både räckt och blivit över.
    Följer dig varje dag, och hoppas allt så småningom blir bättre.
    Styrke och tröstekramar.
    Ellenor

    SvaraRadera