Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 19 mars 2012

Fortsätter......

att vara konstigt i skallen......om jag bara kunde förstå vad det beror på....inget i öra,näsa eller hals konstaterades ju i Fredags........och nu är det bara röntgen kvar........och optikern......Är så less på detta nu att aldrig känna sig något sånär "normal"......att hela tiden tänka om jag ska orka och inte törs göra ngt själv utan att det måste vara någon med mig.... Pappan kom hem till Ville kom hem ....Titt hämtade Ville ute vid bussen......vad skulle jag/vi göra om vi inte haft hjälp av henne,då hade stackars Ville fått gått på ett överfyllt Fritids och han som inte vill gå till lekis heller......så hoppas hon orkar fortsätta hjälpa till ett tag till.... Pappan fixade käket idag...som blev potatis,bruna bönor och falukorv..... Stickningen har legat på is idag....har inte orkat ta fram den...men ska försöka testa lite nu när jag ska kolla på tvn ikväll.....ska kolla på Maria Wern på fyran ikväll......orkade lägga några bud på Tradera nu på kvällskvisten ...... och ringde och fixade så vi ska åka och kolla på en vagn till Lilla "Bebben" på Fredag kväll i Storvreta....en svart Brio duo......hoppas bara att den är okej så vagnfrågan blir löst....näpp nu vrålar Lilla Hjärtat från tv rummet

1 kommentar:

  1. Stackars du....det är jobbigt när kroppen är invaderad av ett monster.Man har inget att försvara sej med.När orken tryter så där,försök och ha det så bra det nu går och hoppas att du får sova i natt,
    Styrkekram ♥♥♥♥

    SvaraRadera