Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Lilla söta "Kocken" :-)

Linnea fixar middan idag....det blir korvgryta med äpple,lök och pasta....brukar vara skitgott.....pga min yrsel så,är jag glad att hon hjälper till.......har inte hört ngt från öron än ej heller datortomografiröntgen......men hoppas så på att det ska gå fort nu...så detta kanske kan få ett svar på varför jag känner det så är.....pappan for in och handlade lite fikabröd och skulle ta ut min Temodal,men den fanns inte på apoteket så tur att jag inte skulle börja med den ikväll....men imorrn hoppas jag att dom fått in den....har fixat hem lite c-vitamin och vitamintabletten MittVal kvinna för att få lite bensin till kroppen.....läste någonstans att det kan vara bra att äta lite tillskott på vitaminer och mineraler när man behandlas med cytostatika....men mina läkare har inte sagt ett ljud om det........men vanliga vitaminer kan ju inte vara farligt........näpp nu kolla Linnea.....

2 kommentarer:

  1. Vitaminer är nog bara bra.Du tar ju extra näringstillskott också.Din yrsel kan bero på cellgifterna.Dom har ju en massa biverkningar.
    Soliga kramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas de hör av sig snart!!!! KRAM

    SvaraRadera