Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Så glad för goda råd........

 r
Middagen va supergod....Linnea är riktigt duktig på att fixa käk......Glad att hon fortfarande bor hemma och kan hjälpa till nu när jag är sjuk.......Dom andra hemmavarande tonåringarna är ju inte alls lika hjälpsamma som Linnea....dom andra är så typiska tonåringar....med svaren när man ber om ngt....Jag SKA, jag gör det SEN,jag gör det om en STUND.......SKA BARA......... men när dom själva vill ha hjälp med ngt eller vill ha money så ska det hända på en gång......ja ja nog med gnäll.....Blir så glad när Goa Vänner tipsar mig om saker och ting nu när jag genomgår min sjukdom...Mariana skrev att jag skulle kolla upp att det gick att äta mineraler till medicinerna jag tar....att dom inte funkar ihop...och så långt hade ju inte jag tänkt när jag skickade Pappan att inhandla MittVal kvinna på apoteket idag,jag tänkte ju bara på vitaminerna jag....så imorrn ska jag ringa och fråga min doktor om jag kan ta tabletterna samtidigt som mina mediciner......nu dka jag kolla på Sveriges Mästekock och bli sugen på mat.....=)

1 kommentar:

  1. WOW! ser slutet nu.... Oväntad utgång.... Men de blir säkert bra. Hoppas du får sova riktigt gott inatt KRAM

    SvaraRadera