Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 11 mars 2012

JAG VANN MITT BUD........SÅ GLAD.......


ja det är ju tur att man gläds åt lite.....men för mig är det LYCKA med stort " L " vann mitt bud på mercan vitt.....har sååååååå mycket i skallen nu som jag vill göra.....och fick en beställning på den vita koftan och mössan jag precis klar med också.....och den där koftan och mössan sitter så fint på en nykläckt liten bebis.....och är så kul att sticka =) nu ska jag gå och fixa lite innan soffhörnet för tv kvällen.....har ju haft fullt hus här idag....Först på förmiddan va Sara och Kidzen här......sen på eftermiddan dök ju Micke och hans kidz upp och sen va det middagsgöra som pappan fixade amerikanska pannkakor.......med grädde,sylt,socker och sirap (som vi fick av Sara)....så nu är det bara kolla så det är rent och snyggt ute i köket....Ville blir hemma imorrn...hade 38,9 i temp nu när jag tog den på honom......och jag måste ringa om mina problem om jag kan dra tanden...har så ont i blåsan på överläppen nu även när jag annvänder Zovirax salvan......Ja ja vi får se.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar