Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 14 mars 2012

Tossor.......


Malin och jag skickade ju efter så härligt garn från Tiinas garn i regnbågens alla färger....jag stickade ju en babymössa och Malin hade virkat ett par jättesöta tossor till Knubbsälen Isak...dom va så fina på ...snodde bilden från Saras blogg.....Nu ska jag strax försöka sova lite....har varit en jobbig dag igen med yrseln....och hoppas nu att dom snart kontaktar mig från öron.....och att en röntgen tid snart blir av.....Den här yrseln är ingen reaktion utav behandlingen med cytostatikan.....för den har funnits sen efter operationen mer eller mindre och just nu mer.......så ngn biverkning är det nog inte.....snarare ngt från operationen....men jobbigt är det iallafall....nope nu ska det spelas lite Word Feud....See You Tomorrow =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick en skön natts sömn! KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart vackert det där garnet.Är sugen på och beställa..men,men jag har ju köpstopp :)Har ett vitrinskåp fullt med garn+en stor plastgrej under sängen...full med garn.Suck.Jättekram till dej♥♥

    SvaraRadera