Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 24 mars 2012

Dax för Cytostatika nr 3 =)

Jaha....snart dax för Temodaltabletter dag nr 3.....bara 2 intag kvar sen i denna kur......hoppas så mycket att jag kan få må lite bättre imorrn......har ju bara orkat sitta i soffan idag.....HAR INTE ENS ORKAT STICKA........tårar.........försöker sticka lite nu ,men skallen vill inte riktigt hänga med i det idag....Varför.....Varför.....kan jag inte bara börja få lite tur nu.......lite......näpp nu ska jag kolla in filmen på fyran .....

3 kommentarer:

  1. Åhhh!! Om jag kunde ta en del av din börda, men vi ska kämpa tillsammans och du ska klara av detta!!!!! Säg bara till om det finns nått jag kan göra som underlättar för dig. Älskar dig min käraste syster!!!!!

    SvaraRadera
  2. Nej men fy att det fanns ännu mer av SKITEN i din kropp.
    Håller tummarna för att du svarar bra på fortsatta behandlingar.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att du får en bättre dag idag. KRAM

    SvaraRadera