Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 7 maj 2012

Blir kvar en natt till.......



usch nu börjar jag bli nervös och orolig för vad röngten kommer att visa....HÅLL TUMMARNA för att den cytostatikan jag äter hjälper och att det inte kommit några nya monster.            Läkaren Sofia kom in och berättade för mig att det ska sättas in ännu en medicin som ska injiceras.....och den är för att stärka yttre ringen i skelettet,för cancern gör att där dom sitter blir skelettet väldigt väldigt mjukt........och medicinen gör att det blir hårt...... Pappan va upp ett tag på lunchen och fikade.......Så jag hoppas nu få åka hem imorrn,och inte behöva åka in på ett tag,,,men allt hänger ju på provsvaren på röntgen...... Har börjat sticka på byxorna till "Bebbens" lilla babyset.........snart fika dax =) OCH TACK FÖR ALLA GOA KOMMENTARER DOM BEHÖVS SKA NI VETA <3 Även om jag känner mig piggare i psyket så är det jobbigt med all denna skit som huserar i kroppen,va en glad Fru/ mamma/mormor/farmor/syster ....och så längta tillbaka till sin arbetsplats och alla goa arbetskamraterna så det gör ont i magen....Jag hoppas såååååå mycket att kunna börja jobba till hösten....Det är iallafall mitt MÅL =)

4 kommentarer:

  1. Bra att du sätter upp mål och jag är övertygad om att du når dom. Du är en otrolig människa och jag beundrar och tycker om dej så! Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Ingen kan vara glad jämt, jag tycker att du utstrålar både glädje och enorm livsvilja med allt du skriver och hur du tänker.

    Det är fantastiskt att du har den orken, du ska veta att du genom din blogg ger av din positiva energi till mig som inte alltid orkar hålla uppe humöret trots att jag inte är så alvarligt sjuk. Den ger mig styrka och jag önskar att jag hade kunnat ge tillbaka lite till dig. kram.

    SvaraRadera
  3. Klart att du ska jobba till hösten!!!!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Bra att du har mål.Man ska ha något positivt att längta till.
    Håller alla tummar jag har...att cytostatikan har minskat monstrets framfart.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera