Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 21 maj 2012

Kära Grannen E....Jag hörde också "Tröstergöken"


Morgonen och förmiddagen har Göken hoat på i Öster och enligt sägen så är det Tröstergöken....... Och den behöver jag idag,har känt mig såååå himla ledsen på förmiddagen.....och mår illa och yr...... tänkte ringa hem pappan för det va så jobbigt...men så kom Tim hem från jobbet för att hans lastbil/trailer gått sönder och va på verkstad och då blev det lite lättare när han kom......men det är tungt idag..... konstiga tankar som maler runt........ Nu har jag satt mig ute ett tag för att sticka lite och få ljus och luft.....men shit va varmt det är....Sommarvärme.......Ludde blev glad att husse kom hem........nu ska det bli en kaffe..

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du tar det lugnt med solandet...att du sitter i skuggan.När jag fick min cytostatika(inte samma som din förståss) så blev jag tillsagd att jag inte skulle sola.Har konstaterat att min hud har blivit liksom"skör"Hoppas att fortsättningen av dagen blir bättre.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Grannen Fårtanten stod på stallbacken o lyssnade, för en gångs skull var det tyst i byn, två skogsduvor kuttrade o sen göken som gol så fint i öster. Då blev jag glad.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din dag idag blir bättre än gårdagen. Många gokramar till dej gumsan<3

    SvaraRadera