Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 12 maj 2012

En klänning......så fin.......




I julas hade Emma köpt en klänning till mig som jag skulle få som en present.....för att ha på Julafton......men jag mådde ju inget vidare så det glömde hon bort och jag fick den idag istället + en jättesöt top ....... Micke och kidsen kom ut på eftermiddan och blev kvar över middan.......När dom skulle åka hem så fick jag ett MMS från Emma att Liam norpat med sig blommor från rabatten......lilla busfröet.......nä nu ska här vilas och ta det lilla lugna ,blev mycket nu på eftermiddan så nu är jag faktiskt trött....det märks att man inte är sitt forna jag längre......längtar efter mitt gamla jag innan operationen,då man orkade allt......undrar om man nånsin får tillbaka det.........

4 kommentarer:

  1. Mycket snygg och användbar klänning! Vissa barn har klåfingringa fingrar, jag hade det när jag var under 6 år.
    Jag och många andra hoppas att ditt gamla jag ska komma åter med tiden! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Snygg sommarklänning.
    Mumsig choklad du har bredvid koppen.Jag kan inte motså dom.
    Det brukar finnas sådan vid kassan där jag handlar.Farligt ställe :) Det slinker alltid med 2-3 stycken

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre idag!
    Vi åker den 22 :D och datorn får stå kvar här hemma, har ju en gammal stationär...
    KRAM
    HA en bra söndag

    SvaraRadera