Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 29 maj 2012

Frukosten avklarad.......

Pappan har serverat frukosten och nu är den uppäten......njuter sista kaffeslatten..... Usch vaknade med huvudvärk idag igen.....så drygt ...... har fått en tjutande ljud i vänsterörat också har hållt på i nån vecka nu...... solen skiner idag med men tyckte det kändes kyligt när Julia öppnade dörren och gick iväg till skolbussen....Pappan är hemma idag med han måste visst in och jobba Onsdag och Torsdag......orkade inte åka och lämna proverna idag så vi tar det imorgon bitti istället..... Idag ska jag som allla dagar nuförtiden ägna mig åt stickningen och kolla på Hem Till Gården.......skönt att det finns att kolla på,på dagen.....började ju titta på det när Ville föddes.....sen när jag började jobba igen så hann jag inte.....kommer ju ihåg hur man satt inne hos Farmor i början på 70-talet och tittade på det......så det är lite nostalgi över det hela.......sen ska det väl plockas lite här hemma,behöver ju röra på mig också =)) lär ju inte bli ngn stickning ute .....är för blåsigt och sjuk vill jag inte bli nu när kroppen håller på att återhämta sig efte senaste cytostatikabehandlingen....nu ska det intas ett gäng tabletter ! Ha en bra dag alla Goa =)

2 kommentarer:

  1. Go'morron.Hoppas att du får en dra dag.
    Lite snopet blev man i går när det helt plötsligt blev"kofta på"
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera