Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 17 maj 2012

I dag blir det en bökdag........

Jag tycker inte om att böka om i huset som andra människor som älskar att möblera om och göra om och greja......usch det tycker inte jag om.....men nu är vi tvungna för Linneasom ska få en bebis om ca 1månad har sitt rum en trappa upp,ett ungdomsrum som vi kallat det för ......och nu vill vi inte att hon ska springa i en trappan med en liten,så hon och Philip ska byta rum, hans rum ligger vid köket. Så idag ska det röjas ut rum och målas och spacklas för att sen på Lördag dag genomföra bytet......Åhhh jag tycker inte om ,det blir så rörigt och smutsigt...hua.....grått ute idag men ganska varmt 10 grader nu......I går kväll hade vi en riktig mysig kväll med Micke och Tim...va så mysigt att sitta och prata för engångs skull i lugn och ro,en riktig stora söner kväll......Nu äter jag min frukost som pappan serverat och Larsson är med han också..tok katten....Älskar verkligen den lilla katten.....undrar om han blev så mysig bara för att han fick min tuttemjölk som kattunge ....Fortfarande så är tanden okej...kliar och drar lite men inte så att man kan hantera smartan.....näpp nu ska jag upp och fixa lite......Ta hand om varandra....

3 kommentarer:

  1. Go morron! Håller med dej..det är inte kul när man ska möblera om osv....hushållet blir upponer,och om man inte är kurant själv...ja,då blir det extra jobbigt.Du får ta små pauser med din stickning.Va spännande att det ska komma en liten bebbe.Är lite avis.I min familj är den tiden förbi...nu är det barnbarnsbarn jag får vänta på.I släkten kommer det förståss småttingar lite nu och då.
    Ha en bra dag.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tänk va lika vi är.... Jag får panikattacker när Älsklingen börjar prata om att göra om här hemma...;))

    SvaraRadera
  3. Alltså det är jag, Monkan som inte hittar med vilket konto jag ska skriva under...

    SvaraRadera