Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 2 maj 2012

Kväller och packningen börjar bli klar......



har packat ner det jag behöver,tycker inte om att stå utan grejer jag behöver.....så det blir nog lite i överkant.....Ligga på sjukhus är ju såååååååå långtråkigt......tur man har plattan och stickningen........ Gjorde pizza till middag idag.....och dom åt med god aptit.......har förberett här hemma nu för min inläggning på Akademiska så inte pappan ska behöva slita i onödan =) Ville har haft Emma här och lattjat med honom på eftermiddan......Nu ska jag sticka på Lilla "Bebbens" kofta...för jag har packat Calles tröja för att sticka klart i sjukhussängen.....

1 kommentar:

  1. Ja...det gäller att ha med sej tidfördriv.Tiden går så långsamt på sjukhus...fast om dom springer och ta en massa prover mm.Gosiga stickningar piggar upp...och dina gör de verkligen.LYCKA TILL.
    Hoppas att allt går bra.
    Håll humöret uppe.KRAM ♥♥♥

    SvaraRadera