Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 19 maj 2012

Rosorna luktar så himla gott......



Rosorna jag fick av pappan igår luktar så så himla gott.......Vi hade en mysig kväll igår käkade smörgåstårta och drack alkoholfritt vitt vin,och det va faktiskt jättegott......Vi hade det ju även barnfritt eftersom Ville va ju med sina syskon på Syskonmys inne hos Emma i Uppsala....dom hade haft det jättemysigt sa Linnea när dom kom hem.....Jag hoppas att dom ska kunna styra upp fler såna här träffar då dom träffas utan respektive och barn....dom behöver träffas bara som syskon ibland.....i sommar ska vi ha en sån kväll med BARA BARNEN och plocka fram den STOOOOOORA lådan med alla kort från när dom va små...Bara hoppas att jag får hålla mig på benen.....Blev ju en dag försenad med cytostatikan tack vare att apoteket strulade med leveransen......Apoteket dom ligger vid Coop i Boländerna är lite halvdant tycker jag....har haft mycket strul där,så får nog hädanefter gå till Sjukhusapoteket......näpp nu ska kaffet drickas upp sen blir det lite plock och hoppas solen hänger kvar så man kan sitta ute och sticka idag

2 kommentarer:

  1. Har sagt det förut och säger det igen ♥♥vilken härlig familj du har♥♥.
    Önskar dej en fortsatt härlig dag.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Apoteket blev sämre sen de blev flera! De är fakta!!!
    Vilken fin bukett (jag fick ingen) och va mysigt att få vara ensamma. Kan inte vara ofta!!! Klart du kommer att orka med en fotokväll!!!! KRAM

    SvaraRadera