Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 11 maj 2012

UPPDATERING PÅ : Min skit....sitter i hela kroppen nästintill....

Måste göra en lista på vad jag har cancern sitter.....

¤ Skallbenet bak
¤ Skallbenet på vänster sida ovanför tinningen
¤ Hjärntumör på vänster sida ca 7-8 cm ovanför örat
¤ Käkbenet på höger sida
¤ Halskotorna vid nacken
¤ Kotorna vid bröstryggen
¤ revbenen på höger sida
¤ revbenen på vänster sida
¤ Under höger bröst i mjukdelen
¤ Där luftrören delar sig till lungorna,en tumör på 7 -8 cm
¤ Bakom örat i hals i mjukdelen ner till nyckelbenet....
¤ Sköldkörtelcancern som opererades bort den 28: nov -11
och det va då det upptäcktes fullt med cancer under bröstkorgen så dom va tvungna att såga upp hela bröstkorgen....en operation som skulle tagit 1 ½ timme tog närmare 7 timmar....en jobbig tid efter,värk som bara den !!
¤ att cancern spridit sig till skelettet och mjukar upp det så att jag måste börja ta injektioner (en alldeles ny framtagen medicin) och medicin mot det...annars kommer jag att ofrivilligt få frakturer........denna medicinering kan jag först börja med en månad efter tandutdragningen då det kan bli komplikationer i käkbenet...
Varför jag skriver denna lista igen är att på min platta är det så jobbigt att skriva i riktiga rader,lättare med datan som jag sitter med nu..........

3 kommentarer:

  1. Tänk om jag hade haft övernaturliga krafter och hade kunnat hjälpa.. Men jag tycker du har det,du kämpar på beundransvärt!
    Ytterligare tusen styrkekramar från mig!/Agneta

    SvaraRadera
  2. Saknar ord.......Du är invaderad av en monsterarmé....Helt ofattbart,att du kan ha så mycke sattyg i din kropp.
    Du är verkligen stark som orkar hålla humöret uppe.
    Hoppas att din dag blir hyfsat bra.
    Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Kramar till dej min starka kämpande vän.<3

    SvaraRadera