Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 8 maj 2012

SNÄLLA HÅLL ERA TUMMAR IDAG !!!!

sovit halvrisigt.....bara tänkt på vad dom kommer att säga idag efter alla läkarnas möte...... när hjärntumören ska tas bort (jag hoppas den krymt med Temodalen), om cancern som sitter överallt har börjat visa att den ger upp.......Och sen att det inte tillkommit ännu mer..... blodtrycket va på 120/70 nu på morgonen,så då hjälper ju blodtrycksmedicinen iallafall....... Åhhh vad jag hoppas att allt är bra så jag får gå hem efter lunchen....... Nu ska jag göra morgontoalett och sen hämta frukosten........

11 kommentarer:

  1. Håller tummarna!!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Åhh jag lovar ska hålla dem hårt, hårt <3

    Agneta Jalasjoki

    SvaraRadera
  3. Håller dom så hårt!

    /Tina

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar i världen för dig!
    /Veronica

    SvaraRadera
  5. klart att alla tummar hålls, kram

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna,hoppas,hoppas.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Vi håller också tummarna idag o tänker intensivt på dig säger grannen Fårtanten

    SvaraRadera
  8. Hoppas,hoppas, hoppas !
    Kram/ellenor

    SvaraRadera
  9. Hoppas, hoppas, hoppas . . . Kram. Kerstin

    SvaraRadera
  10. Håller alla tummar! Allt blir bra!
    kramar en nästan granne

    SvaraRadera